شرکت پویا اندیشان پیشرو پارسه

ورود / عضویت

آسیب پذیری های دزدگیر خانه

آسیب پذیری های دزدگیر خانه

آسیب پذیری های دزدگیر خانه آیا سیستم های هشدار بی سیم را می توان هک کرد؟

پاسخ کوتاه این است که بله، سیستم های هشدار بی سیم را می توان هک کرد.

اما این بدان معنا نیست که این یک نتیجه گیری از پیش است. در حالی که هر دستگاه یا سیستم متصل به طور بالقوه در برابر هک آسیب پذیر است، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از ورود بازیگران بد انجام دهید.

 

خرید دزدگیر اماکن با پیشرفته ترین متد با آژیر قوی پشتیبانی و گارانتی رایگان و نصب سیستم های اعلام سرقت به شما عزیزان ارائه میگردد .

 

چه چیزی سیستم امنیتی من را آسیب پذیر می کند؟

اتصالات بی سیم سیستم امنیتی خانه شما به طور بالقوه می تواند قطع یا رهگیری شود و به هکرها و سارقان دسترسی پیدا کند.

سیستم‌های امنیتی خانه بی‌سیم از بلوتوث یا Wi-Fi برای اتصال سیستم به اجزایی مانند سنسورهای حرکت یا سنسورهای درب استفاده می‌کنند.

آسیب پذیری های دزدگیر خانه این سیگنال ها نحوه صحبت حسگرها با یکدیگر و ایستگاه پایه است. ارتباط بی سیم چیزی است که در صورت باز شدن در یا پنجره، زنگ هشدار را به صدا در می آورد.

هنگامی که زنگ هشدار فعال می شود، سیگنال Wi-Fi یا تلفن همراه به مرکز نظارت هدایت می شود تا به متخصصان امنیتی هشدار دهد که مشکلی وجود ندارد.

در مورد یک سیستم سیمی سخت چیست؟

سیستم های سیمی که از خط تلفن برای برقراری ارتباط با مرکز مانیتورینگ استفاده می کنند، اگر خطوط در خارج از خانه در معرض دید قرار گیرند، آسیب پذیر هستند. یک برش می تواند سیستم را خاموش کند.

 

هک کردن سیستم امنیتی من چقدر آسان است؟

خبر خوب این است که حتی اگر هک ممکن است، لزوما محتمل نیست. برای هک کردن بیشتر سیستم‌های امنیتی به یک طوفان تقریباً عالی از شرایط نیاز دارید.

خرید دزدگیر با پیشرفته ترین متد با آژیر قوی پشتیبانی و گارانتی رایگان و نصب سیستم های اعلام سرقت به شما عزیزان ارائه میگردد .

 

شما باید یک هدف باشید

اکثر سارقان به دنبال آسان ترین امتیاز هستند. آنها می خواهند هر چه سریعتر وارد و خارج شوند. سیستم های هشدار معمولاً این کار را سخت تر می کنند.

سیستم های امنیتی بی سیم نیاز به حمله مستقیم  آسیب پذیری های دزدگیر خانه و هدفمند دارند. از بین بردن سیستم شما به صورت بی سیم مستلزم زمان، تلاش و دانش بیشتری نسبت به ضربه زدن به در یا انتخاب قفل است.

دزدگیر خانه

آنها باید مشخصات فنی راه اندازی شما را بدانند

این همان دانشی است که ما در مورد آن صحبت می کردیم. برای هک کردن سیستم امنیتی خاص شما، متجاوز باید اطلاعات کافی در مورد فناوری شما و تنظیمات امنیتی پیش‌فرض آن داشته باشد تا رویکرد مناسب را انتخاب کند.

راه هایی برای مسدود کردن سیگنال سیستم امنیتی و قطع ارتباط بین سنسورها وجود دارد. هکرها همچنین می‌توانند یک زنگ هشدار نادرست تنظیم کنند تا سیستم خود را خلع سلاح کنید، که به آنها پنجره‌ای برای نفوذ می‌دهد.

اما بسته به نوع سیگنالی که سیستم امنیتی شما استفاده می‌کند (و اقدامات داخلی مانند رمزگذاری)، این یک نوع کار برای همه نیست. هکر باید دقیقا بداند که چه نوع تجهیزاتی کار را برای شکست دادن تنظیمات منحصر به فرد شما انجام می دهد.

علاوه بر این، هکر همچنین ممکن است نیاز به دسترسی به شبکه Wi-Fi خانگی شما داشته باشد، که مجموعه‌ای کاملاً متفاوت از دانش و ابزار را می‌طلبد.

آنها باید به پارازیت سیگنال شما ادامه دهند

ورود به سیگنال ارتباطی سیستم شما تنها اولین قدم است. آنها هنوز باید بر امنیت فیزیکی خانه شما غلبه کنند – مانند درب ورودی یا پنجره قفل شده.

هنگامی که سارق پنجره را می شکند یا قفل را برمی دارد، حسگرهای سیستم امنیتی شما آن را شناسایی کرده و شروع به ارسال سیگنال های جدید برای هشدار به شما و مرکز نظارت در مورد رخنه می کنند.

به علاوه، بسیاری از سیستم‌های امنیتی شامل پروتکل‌های ضد پارازیت برای جلوگیری از ورود سارقان و هکرها هستند.

این به این معنی است که اگر کسی کد ضرب المثل را بشکند، سیستم امنیتی شما به احتمال زیاد آن را شناسایی کرده و اقداماتی را برای بیرون انداختن آنها و به صدا درآوردن زنگ هشدار آغاز می کند.

سارق باید به طور مکرر سیگنال را مسدود کند و به خانه راه پیدا کند تا اشیای قیمتی شما را غارت کند.

چگونه از سیستم امنیتی خانه خود در برابر هکرها محافظت کنم؟
آسیب پذیری های دزدگیر خانه حتی اگر هک کردن یک سیستم امنیتی برای نفوذ به یک خانه تلاش زیادی می کند، اما قطعاً می تواند اتفاق بیفتد.

بهترین دفاع شما افزایش امنیت سیستم امنیتی شماست. (آنقدرها هم که به نظر می رسد ذوب کننده نیست.) در اینجا بهترین راه ها برای محافظت از خود در برابر آسیب پذیری های سیستم امنیتی خانه بی سیم آورده شده است.

قیمت دزدگیر منزل به صرفه برای  جلوگیری از سرقت با بروزترین تکنولوژی پکیج کامل دزدگیر    

 

تحقیق کن

شروع کار با سیستم امنیتی مناسب می تواند شما را از مشکلات و نگرانی های زیادی نجات دهد. با نام تجاری معتبری همراه باشید که دارای دفاع امنیتی شفاف در برابر هکرها و پارازیت سیگنال است.

مطمئن شوید که نظرات مشتریان و کارشناسان را بخوانید و پوشش خبری مربوط به نقض یا مسائل هک را جستجو کنید.

قیمت دزدگیر منزل

از شبکه خود محافظت کنید

ایمن سازی شبکه شما اولین خط دفاعی برای محافظت آسیب پذیری های دزدگیر خانه از تمام دستگاه هایی است که به آن متصل هستند.

تنظیمات پیش‌فرض Wi-Fi و روتر را حفظ نکنید. نام روترها و شبکه خود را هنگام راه‌اندازی سیستم تغییر دهید.
رمز عبور پیش فرض را نیز به روز کنید و مطمئن شوید که قوی است (حداقل 12 کاراکتر). به طور مرتب آن را تغییر دهید.
آسیب پذیری های دزدگیر خانه بالاترین سطوح رمزگذاری که با روتر شما ارائه می شود را فعال کنید.
شبکه خود را مخفی کنید
هک کردن سیستم یا شبکه ای که پیدا نمی شود سخت است. روتر بی سیم خود را طوری تنظیم کنید که شبکه سیستم امنیتی شما نامرئی شود.

هنگامی که وارد تنظیمات روتر خود می شوید، به دنبال هر گزینه ای برای مخفی کردن نام شبکه یا مخفی کردن SSID (شناسه مجموعه سرویس)، که شناسه فنی شبکه شما است، بگردید.

از رمزگذاری استفاده کنید

باید بتوانید رمزگذاری را که در روتر Wi-Fi شما تعبیه شده است اعمال کنید. به دنبال تنظیمات WPA2 باشید و نوع رمزگذاری را روی AES تنظیم کنید.

و با شرکت سیستم امنیتی خود چک کنید تا مطمئن شوید که همه سیگنال‌های آن از رمزگذاری سرتاسر استفاده می‌کنند تا هرگز انتقالات شما رهگیری نشود.

از احراز هویت دو مرحله ای استفاده کنید

احراز هویت دو مرحله ای برای ورود به سیستم همیشه ایده خوبی است. از آن برای ورود به همه چیز از جمله شبکه خانگی، سیستم امنیتی و برنامه های دستگاه هوشمند خود استفاده کنید.

خرید دزدگیر خانه  با بهترین برند و کیفیت عالی با مناسب ترین قیمت همراه با گارانتی و پشتیبانی رایگان کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید .

  • 09125977145
  • 02166552732
  • 02166557415

 

همه چیز را به روز کنید

به روز رسانی (برای سیستم عامل، برنامه ها، نرم افزار، و غیره) دردناک است. اما نه به اندازه هک شدن دردناک. هر زمان که از شما خواسته شد به روز کنید.

آسیب پذیری های دزدگیر خانه و برای بررسی به‌روزرسانی‌ها در همه دستگاه‌ها و برنامه‌ها هر ماه یا هر سه ماه یک یادآوری تنظیم کنید—این کار را همراه با بررسی باتری‌های آشکارساز دود خود انجام دهید.

بیشتر بخوانید :اهمیت داشتن دزدگیر خانه

مراقب فیلم های دوربین خود باشید

این به معنای واقعی کلمه می تواند آسیب پذیری های دزدگیر خانه به شما اجازه دهد که ببینید آیا یک غریبه به شبکه یا سیستم امنیتی شما دسترسی پیدا کرده است یا خیر. بیشتر گزارش‌های دوربین امنیتی خانه شامل آدرس IP هر کسی است که به دوربین شما دسترسی داشته است. اگر مورد مشکوکی دیدید، همه رمزهای عبور خود را تغییر دهید و آن را گزارش دهید.

از خطوط تلفن خارجی محافظت کنید

اگر سیستم شما به جای Wi-Fi به یک خط تلفن متکی است، بررسی کنید که آیا خطوط در خارج از خانه شما قرار دارند یا خیر که ممکن است قبل از سرقت آنها را قطع کند. آنها ممکن است در زیر زمین دفن شوند، به این معنی که از قبل از سارقان محافظت می شوند.

اگر سیم های تلفن در معرض دید پیدا کردید، آنها را با مجرای فلزی بپوشانید. این کار سیم ها را پنهان می کند و از بریده شدن آنها با یک چاقوی جیبی روزمره جلوگیری می کند.

اشتراک گذاری در:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید