شرکت پویا اندیشان پیشرو پارسه

ورود / عضویت

خرید دستگاه کارتخوان

چرا همه مشاغل باید کارتخوان را بپذیرند؟

خرید دستگاه کارتخوان ناتوانی در حرکت با یک بازار نوآور می تواند هر کسب و کاری را از درون به بیرون از بین ببرد، خواه شما یک تجارت خرده فروشی یا معاملاتی را اداره کنید.

کارت های اعتباری و نقدی را وارد کنید. اکنون، تقریباً همه با یکی یا دیگری خرید می کنند. در واقع، حدود 70 درصد از بزرگسالان حداقل یک کارت اعتباری دارند و بسیاری از آنها چندین کارت اعتباری دارند. اگر هر نوع معامله تجاری را در فروشگاه خود انجام می دهید، بسیار مهم است که یک بارکد خوان و خواننده مغناطیسی داشته باشید تا مطمئن شوید که روند بررسی سریع است.

خرید کارتخوان سیار کارتخوان Tianyu TP50 , قیمت دستگاه کارتخوان af70 و کارتخوان سیار آکبند پکسS915 وای فای دار , کارتخوان سیار آکبندAnfu AF70 وای فای دار , کارتخوان سیار Tianyu TP50 وای فای دار , مورفان h9 وایفای دار , کارتخوان سیار آکبندPAX D220 , کارتخوان سیار آکبند تولید ایران  پرفروش ترین با ارزان ترین قیمت با برند عالی , ظاهری زیبا مدرن , بدنه مقاوم در برابر ضربه , آنتن دهی بالا سرعت تراکنش و امنیت بالا قابلیت اتصال به حساب همه بانک ها قابلیت فعال سازی چند حساب به صورت همزمان امکان فروش اقساطی همه این امکانات فقط در پارسه پوز ارائه میگردد .

چرا از اسکنرهای مغناطیسی استفاده کنیم؟

تنها حدود 9 درصد از مردم هنگام خرید چیزی از پول نقد استفاده می کنند. خرید دستگاه کارتخوان حدود 40 درصد از کارت اعتباری یا نقدی استفاده می کنند. فرقی نمی کند که سیب می فروشید یا اسباب بازی یا خدمات مراقبت از چمن، آماده پذیرش پرداخت با کارت اعتباری باشید. برای ویترین فروشگاه های فیزیکی، بارکدخوان بسیار مهم است. بارکد خوان برای کمک به مشتری برای بررسی سریع (یعنی به شما پول دادن) استفاده می شود. علاوه بر داشتن یک بارکد خوان، مهم است که مرحله بعدی نیز به همان اندازه یکپارچه باشد و پیاده سازی یک کارت خوان اعتباری نیز این کار را انجام می دهد. داخل، مغازه، بیرون. این همان چیزی است که مشتریان می خواهند.

خرید دستگاه کارتخوان

خوب، اگر محصولات فیزیکی را نفروشید چه؟ بعدش چی شد؟ اگر محصولات فیزیکی را نمی فروشید، ممکن است بارکدخوان لازم نباشد، با این حال، کارت خوان اعتباری همچنان ضروری است. اینکه بتوانید به سرعت علاقه مشتریان را به محصول یا خدمات جلب کنید در فروش بسیار مهم است، هر فروشنده ای می تواند این را به شما بگوید. به همان اندازه مهم این است که اطمینان حاصل کنید که وقتی اعتماد مشتری را ایجاد کردید، هر کاری که می توانید برای حفظ این اعتماد انجام دهید تا مشتری دلیلی برای عقب نشینی از معامله نداشته باشد.

خرید دستگاه کارتخوان

موقعیتی را تصور کنید که در آن اسکنر نوار مغناطیسی ندارید. یک مشتری بالقوه وارد فروشگاه شما می شود و آماده است تا خدمات منحصر به فردی را که ارائه می دهید خرید دستگاه کارتخوان خریداری کند. پس از صرف 15 یا 20 دقیقه برای توضیح مزایا و فروش خود به مشتری، معامله انجام می شود. مشتری کیف پول خود را بیرون می آورد و پول نقدی وجود ندارد. هیچ چکی وجود ندارد. تنها چیزی که وجود دارد: یک کارت اعتباری براق.

کارتخوان

اگر در این شرایط اسکنر کارت اعتباری ندارید، فکر می کنید چه اتفاقی می افتد؟

خرید دستگاه کارتخوان ممکن است فروش را حفظ کنید. شاید. اما شما باعث ایجاد ناراحتی بزرگی برای مشتری خواهید شد. فراتر از آن، ممکن است اعتماد مشتری را از دست بدهید زیرا آنها تعجب می کنند که چرا یک تجارت بدون اسکنر کارت اعتباری کار می کند.

سرمایه گذاری ما در تحقیق و توسعه و تولید بهترین کارت خوان سیار باکیفیت به ما کمک می کند تا کارتخوان سیار ریجستر شده نوآورانه و قابل اعتماد ارائه کنیم .

خرید دستگاه کارتخوان می‌توانید ببینید که اسکنر بارکد، کارت‌خوان‌های کارت اعتباری، و حتی کارت‌خوان‌های چقدر مهم هستند تا اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما می‌توانند به روشی که راحت‌ترین و در دسترس‌ترین روش برایشان باشد، پرداخت کنند. به عنوان یک تجارت، وظیفه شما این است که اطمینان حاصل کنید که به هر طریقی که می توانید به نیازهای مشتریان رسیدگی می کنید. علاوه بر ارائه خدمات تماشایی، اطمینان حاصل کنید که هر تماسی که با مشتری دارید برای رضایت شما طراحی شده است.

اشتراک گذاری در:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید