شرکت پویا اندیشان پیشرو پارسه

ورود / عضویت

دستگاه کارت خوان

دستگاه کارت خوان چیست؟

دستگاه کارت خوان هر کسب و کار کوچک باید یک دستگاه کارت خوان برای پذیرش پرداخت های کارتخوان داشته باشد. در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید.

هر کسب و کار کوچک باید یک دستگاه کارت خوان برای پذیرش پرداخت های کارت اعتباری داشته باشد. قیمت کارت خوان اما قبل از پیاده سازی یک سیستم، باید چند نکته مهم را بدانید.

چرا مشاغل کوچک باید دستگاه کارت خوان را بپذیرند؟

دلیل اهمیت پذیرفتن پرداخت با دستگاه کارت خوان است: اگر روش پرداخت دلخواهشان را ارائه دهید، احتمال خرید مردم از شما بیشتر است. آمار زیر نشان می‌دهد که ارائه روش‌های پرداختی که مشتریان شما ترجیح می‌دهند چقدر مهم است:

اگر نتوانند با روش دلخواه خود پرداخت کنند، یک چهارم مشتریان در اواسط تراکنش متوقف خواهند شد.

75 درصد از مصرف‌کنندگان می‌گویند که روش‌های پرداخت ترجیحی آنها در طول کووید تغییر کرده و احتمالاً به همین شکل باقی می‌مانند.

 

خرید کارتخوان سیار کارتخوان Tianyu TP50 , قیمت دستگاه کارتخوان af70 

کارتخوان سیار آکبند پکسS915 وای فای دار , کارتخوان سیار آکبندAnfu AF70 وای فای دار , کارتخوان سیار Tianyu TP50 وای فای دار , مورفان h9 وایفای دار , کارتخوان سیار آکبندPAX D220 , کارتخوان سیار آکبند تولید ایران  پرفروش ترین با ارزان ترین قیمت با برند عالی , ظاهری زیبا مدرن , بدنه مقاوم در برابر ضربه , آنتن دهی بالا سرعت تراکنش و امنیت بالا قابلیت اتصال به حساب همه بانک ها قابلیت فعال سازی چند حساب به صورت همزمان امکان فروش اقساطی همه این امکانات فقط در پارسه پوز ارائه میگردد .

 

41٪ از مصرف کنندگان در نظر می گیرند که آیا یک کسب و کار روش های پرداخت مناسبی را هنگام تصمیم گیری برای خرید یک خدمات یا محصول ارائه می دهد یا خیر.
33 درصد از مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند از پرداخت‌های سنتی کارت اعتباری (با کشیدن یا درج کردن) در مشاغل محلی استفاده کنند.
14 درصد از مصرف کنندگان ترجیح می دهند از پرداخت با دستگاه کارت خوان در مشاغل محلی استفاده کنند.
مصرف کنندگان با کشیدن کارت خود 43 درصد بیشتر از پرداخت با پول نقد احساس راحتی می کنند.

کارتخوان

برای پذیرش دستگاه کارت خوان چه چیزهایی باید بدانم؟

برای پذیرش دستگاه کارت خوان، به یک پردازشگر پرداخت و یک کارت خوان نیاز دارید. این مقاله به شما کمک می کند تا یک سرویس پردازش کارت اعتباری را انتخاب کنید و نحوه عملکرد آن را درک کنید.

پردازش کارت اعتباری چیست و چگونه کار می کند؟

پردازش کارت اعتباری چیزی است که خرده فروشان برای پذیرش پرداخت های دستگاه کارت خوان استفاده می کنند. به انواع تراکنش های کارت اعتباری اعم از حضوری، آنلاین، تلفنی و پستی اشاره دارد.

این فرآیند شامل استفاده از درگاه پرداخت است، فناوری که شما را به عنوان تاجر به پردازشگر پرداخت متصل می کند. استفاده از درگاه پرداخت شامل ارسال اطلاعات پرداخت به بانک تاجر یا پردازشگر پرداخت است که سپس فرآیند را تأیید یا رد می کند.

سرمایه گذاری ما در تحقیق و توسعه و تولید بهترین کارت خوان سیار باکیفیت به ما کمک می کند تا کارتخوان سیار ریجستر شده نوآورانه و قابل اعتماد ارائه کنیم .

 

تحویل کارتخوان شامل سه مرحله اصلی است:

1. مجوز
در این مرحله، مشتری اطلاعات کارتخوان خود را به تاجر می دهد.
تاجر مجوز پرداخت را از پردازشگر پرداخت درخواست می کند.
پردازشگر پرداخت این درخواست را به انجمن کارت (ویزا، مسترکارت و غیره) منتقل می کند.
درخواست تایید یا رد می شود.
آن تأیید یا رد برای پردازشگر پرداخت و سپس به تاجر ارسال می شود.
شما تعامل با مشتری را کامل می کنید و کالا یا خدماتش را به او می دهید.

2. احراز هویت
این مرحله پس از انجام معامله توسط شما و مشتری انجام می شود.

انجمن کارت اعتباری از بانک صادرکننده درخواست مجوز پرداخت را می کند.
بانک تایید تراکنش و اطلاعات شناسایی را تایید می کند.
بانک معامله را تایید یا رد می کند. مبلغ خرید را در حساب نگه می دارد.
روز کاری به پایان می رسد و پایانه نقطه فروش شما تراکنش ها را برای پردازش پرداخت تأیید می کند.

 

خرید کارتخوان سیار تا زیر 2 میلیون تومان برای رونق کسب و کارتان فقط کلیک کنید

3. تسویه حساب

پایانه POS شما مجوزهای پرداخت دسته ای شما را به پردازشگر پرداخت شما ارسال می کند.
پردازشگر پرداخت شما این مجوزها را به انجمن کارت ارسال می کند.
انجمن کارت اطلاعات را به بانک صادر کننده ارسال می کند.
بانک حساب مشتری را شارژ می کند.
بانک کارمزدهای مبادله ای را کم می کند و موجودی را به بانک شما ارسال می کند.
بانک شما پول را در حساب تجاری شما قرار می دهد.
تمام صورت های حساب به روز می شوند.

مواردی که هنگام انتخاب پردازشگر کارت اعتباری باید در نظر بگیرید
انتخاب پردازنده کارت اعتباری شما یک تصمیم مهم است، زیرا نقش مهمی در توانایی شما برای پردازش پرداخت خواهد داشت.

 

پیشگیری و امنیت تقلب

به دلیل اطلاعات حساس ارسال شده در طول پردازش پرداخت، امنیت و جلوگیری از کلاهبرداری بسیار مهم است. این شامل آخرین فناوری، مانند کارت‌های تراشه EMV یا فناوری بدون تماس NFC می‌شود. همچنین می تواند شامل سایر اقدامات پیشگیری از تقلب نیز باشد.

بیشتر بخوانید : شایع ترین خطاهای کارتخوان و راه حل رفع آن

پوشش روش پرداخت

مطمئن شوید که پردازشگر پرداختی که انتخاب می‌کنید از پرداخت‌هایی که قصد ارائه آن را دارید پشتیبانی می‌کند. به یاد داشته باشید که ارائه روش های پرداختی که مشتریان شما ترجیح می دهند، تفاوت قابل توجهی در توانایی شما برای جذب مشتریان و هزینه های آنها ایجاد می کند.

بنابراین، اگر می‌خواهید دستگاه کارت خوان و نقدی و همچنین پرداخت‌های متنی یا بدون تماس را بپذیرید، مطمئن شوید که کارتخوان انتخابی شما همه این روش‌ها را می‌پذیرد. شما نمی خواهید مجبور باشید با چندین کارتخوان کار کنید یا روش های پرداختی را که می پذیرید محدود کنید.

اما فقط به روش های کلی پرداخت فکر نکنید. همچنین انواع معاملات را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، آیا برای تراکنش های حضوری به پشتیبانی نیاز دارید؟ یا برای تراکنش‌های بدون کارت مانند سفارش‌های آنلاین یا تلفنی نیز به پشتیبانی نیاز دارید؟

کارتخوان سیار

 

سرعت تراکنش و ثبت زمان آپدیت

شما باید یک پردازشگر پرداخت را انتخاب کنید که بتوانید به آن اعتماد کنید. این قابلیت اطمینان از طریق دو عامل اصلی به دست می‌آید: سابقه آپتایم و سرعت تراکنش. از نظر زمان کار، می‌خواهید بتوانید روی در دسترس بودن سیستم برای پردازش تراکنش‌ها در صورت نیاز حساب کنید.

از نظر سرعت تراکنش، شما نمی خواهید تیم یا مشتریان شما قبل از پذیرش پرداخت، برای مدت طولانی منتظر بمانند. به یاد داشته باشید که حتی یک تاخیر کوچک می تواند منجر به ناامیدی شود. البته سرعت تنها عامل مهمی نیست که باید در نظر گرفته شود. از این گذشته، سرعت تراکنش بسیار سریع ممکن است از نظر امنیت به قربانی هایی نیاز داشته باشد که نباید انجام دهید. در حالی که سرعت تراکنش مهم است، امنیت از اهمیت بیشتری برخوردار است.

پشتیبانی مشتری

پشتیبانی مشتری یکی دیگر از جنبه های مهم پردازشگر پرداخت انتخابی شما است. می‌خواهید در صورت نیاز به تعمیر و نگهداری یا عیب‌یابی مشکلی، به پشتیبانی دسترسی آسان داشته باشید و از کمک مفید دریافت کنید.

 

برای خرید کارتخوان سیار ارزان ترین قیمت که مناسب کسب و کارتان باشه با مهندسان متخصص پارسه پوز تماس بگیرید.

  • 02166552732

  • 02166557415

  • 09358456862

سخت افزار و برنامه ها

فراموش نکنید که نوع سخت افزاری که برای استفاده از یک پردازشگر پرداخت معین نیاز دارید را در نظر بگیرید. آیا به یک ترمینال گران قیمت نیاز خواهید داشت یا می توانید با ترمینالی که مقرون به صرفه تر است اکتفا کنید؟ آیا دستگاه کارت اعتباری سیار وجود دارد یا از نوع پیشخوان است؟ آیا ترمینال انواع تراکنش های مورد نیاز شما مانند کشیدن و EMV را پشتیبانی می کند؟ آیا می توانید یک دستگاه تلفن همراه مانند تلفن هوشمند یا تبلت را به یک سیستم POS تبدیل کنید؟

ویژگی های اضافی

همچنین هوشمندانه است که به ویژگی های اضافی که پردازنده پرداخت شما ارائه می دهد توجه کنید. همه ویژگی های اضافی ندارند، اما بهترین ها دارای ویژگی های اضافی هستند.

به عنوان مثال، کارتخوان های پارسه پوز با بقیه پلتفرم های پارسه پوز ادغام می شوند. این بدان معنی است که هر بار که شخصی از کارتخوان برای تراکنش استفاده می کند، شما این فرصت را دارید که نظرات خود را جمع آوری کنید. همچنین می‌توانید انتخاب‌های بازاریابی و توانایی ادامه مکالمه‌ها را فراتر از پرداخت‌ها افزایش دهید. همه این ویژگی‌ها به ارزش افزوده می‌افزایند و می‌توانند به رشد کسب و کار و فروش شما کمک کنند.

بیشتر بخوانید :پیدا کردن کارتخوان مناسب

با پارسه پوز شروع کنید

ساده ترین راه برای شروع خدمات پردازش دستگاه کارت خوان استفاده از کارتخوان های پارسه پوز است. ما کارت‌خوان‌های مناسبی را برای پردازش کارت اعتباری شما ارائه می‌کنیم، و پردازش کارت اعتباری ما بسیار بیشتر از پردازش پرداخت‌ها است. همچنین به شما امکان می‌دهد تا بررسی‌ها و انتخاب‌های بازار را افزایش دهید. شرکت پردازش کارت اعتباری ما همچنین به شما امکان می‌دهد تا مکالمه با مشتریان را فراتر از پرداخت ادامه دهید و به شما کمک می‌کند بینش‌هایی کسب کنید. با پایانه‌های کارت اعتباری ما، می‌توانید با کشیدن انگشت، ضربه زدن، غوطه‌ور شدن و استفاده از کیف پول‌های موبایل، پرداخت‌ها را بپذیرید.

 

 

 

 

اشتراک گذاری در:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید