شرکت پویا اندیشان پیشرو پارسه

ورود / عضویت

کاهش هزینه کارتخوان

آیا می توانید هزینه های مبادله کارتخوان را کاهش دهید؟

کاهش هزینه کارتخوان اگر این روزها اصلاً چیزی را می فروشید – به صورت آنلاین یا حضوری – کاملاً ضروری است که در مورد کارمزدهای مبادله اطلاعاتی کسب کنید. آنها به طور قابل توجهی بر هزینه پذیرش پرداخت کارت تأثیر می گذارند.

درک کارمزدهای مبادله به بازرگانان امکان می دهد تا به طور مؤثر هزینه های پردازش را مدیریت کنند، در مورد نرخ های بهتر مذاکره کنند، تصمیمات آگاهانه ای در مورد پذیرش کارت بگیرند و از انطباق با استانداردهای صنعت پرداخت اطمینان حاصل کنند. در نهایت، دانستن هزینه های مبادله ای به شما کمک می کند تا تصمیمات هوشمندانه تری بگیرید که عملکرد مالی و تجربه مشتری را بهبود می بخشد.

کارمزد تراکنش کارتخوان ، کارمزدی است که بازرگانان در هر بار پذیرش کارت اعتباری به بانک ها و شرکت های کارت اعتباری پرداخت می کنند. این هزینه ها به پوشش هزینه های پردازش پرداخت و حفظ شبکه کارت کمک می کند.
کارمزدهای مبادله ای خود غیرقابل مذاکره هستند و هر زمان که تاجری پرداخت های کارت اعتباری را بپذیرد، از آنها کسر می شود. گفته می شود، این کارمزدها می تواند بر اساس عوامل مختلفی مانند برند کارت، محل تراکنش و غیره متفاوت باشد.

کاهش هزینه کارتخوان چیست؟

مالیات کارتخوان کاهش هزینه کارتخوان، کارمزدی است که بازرگانان در هر بار خرید غیرنقدی به بانک ها و شرکت های کارت اعتباری پرداخت می کنند. این هزینه ها به پوشش هزینه های پردازش پرداخت و حفظ شبکه کارت کمک می کند.

آناتومی کارمزدهای پردازش کارت اعتباری

بیایید هزینه‌های سنگین پردازش کارت اعتباری را بررسی کنیم – زیرا درک اینکه پولی که با سختی به دست آورده‌اید در هنگام پذیرش پرداخت کارت به کجا می‌رود، برای هر صاحب کسب‌وکاری، به‌ویژه صاحبان کسب‌وکارهای کوچک، حیاتی است. انواع مختلفی از کارمزد در ارتباط با پردازش پرداخت های کارت اعتباری وجود دارد.

هزینه های مبادله ای

اول از همه، شما کارمزد مبادله ای دارید. آنها قلب و روح پردازش کارت اعتباری هستند. این کارمزدها به بانک صادرکننده کارت (بانک XYZ در محله دوستانه خود فکر کنید) می رود و درصد ثابتی از مبلغ تراکنش است. آنها می توانند بر اساس عواملی مانند نوع کارت (بدهی، اعتبار، پاداش و غیره) و نحوه پردازش آن (کشیدن، فرورفتن یا تایپ کردن) متفاوت باشند.

بیشتر بخوانید : شایع ترین خطاهای کارتخوان و راه حل رفع آن

نشانه گذاری پردازنده

اینجاست که پردازشگر پرداخت شما وارد عمل می شود. کاهش هزینه کارتخوان آنها اضافه‌ای از هزینه‌های مبادله و ارزیابی دریافت می‌کنند که خدمات، فناوری و راحتی آن‌ها را پوشش می‌دهد. این نشانه گذاری می تواند یک کارمزد ثابت برای هر تراکنش یا درصدی از کل مبلغ باشد، بسته به توافق پردازش شما.

کارتخوان سیار

هزینه های اضافی

پرداخت مالیات کارتخوان به طور کلی، پردازنده‌ها هزینه‌های دیگری مانند کارمزد صورت‌حساب ماهانه، کارمزد دروازه‌ها یا هزینه‌های بازپرداخت را در صورتی که مشتریان با یک تراکنش مخالفت کنند، وارد می‌کنند. مطمئن شوید که چاپ ریز توافقنامه پردازش خود را مطالعه کرده اید تا بدانید که ممکن است برای این موارد اضافی چه چیزی بخرید.

با این حال، بسته به عوامل مختلفی مانند برند کارت، محل تراکنش (خواه حضوری در یک نقطه فروش یا آنلاین) و موارد دیگر، کارمزدهای مبادله ای بالاتر یا کمتری را مشاهده خواهید کرد. این تنوع به این معنی است که استراتژی هایی وجود دارد که می توانید برای کاهش هزینه های کلی خود در ارتباط با پردازش تراکنش کارت اعتباری استفاده کنید.

استراتژی هایی برای کاهش هزینه های پردازش کارت اعتباری شما

 

خرید کارتخوان سیار کارتخوان Tianyu TP50 , قیمت دستگاه کارتخوان af70 

کارتخوان سیار آکبند پکسS915 وای فای دار , کارتخوان سیار آکبندAnfu AF70 وای فای دار , کارتخوان سیار Tianyu TP50 وای فای دار , مورفان h9 وایفای دار , کارتخوان سیار آکبندPAX D220 , کارتخوان سیار آکبند تولید ایران  پرفروش ترین با ارزان ترین قیمت با برند عالی , ظاهری زیبا مدرن , بدنه مقاوم در برابر ضربه , آنتن دهی بالا سرعت تراکنش و امنیت بالا قابلیت اتصال به حساب همه بانک ها قابلیت فعال سازی چند حساب به صورت همزمان امکان فروش اقساطی همه این امکانات فقط در پارسه پوز ارائه میگردد .

در حالی که نمی توانید کارمزدهای مبادله خود را کاهش دهید، کارهای زیادی می توانید انجام دهید تا هزینه های کلی پردازش کارت اعتباری را کاهش دهید، زیرا عوامل زیادی وجود دارند که تعیین می کنند در نهایت چقدر پرداخت خواهید کرد.

1. با پردازشگرهای پرداخت مذاکره کنید

در حالی که نمی‌توانید درباره کارمزدهای مبادله مذاکره کنید، می‌توانید درباره کارمزدهایی که توسط پردازشگر پرداخت یا ارائه‌دهنده خدمات بازرگانی دریافت می‌شود، مذاکره کنید. در بحث در مورد نرخ پردازش خود فعال باشید و قیمت رقابتی بخواهید، به خصوص اگر حجم تراکنش بالایی دارید.

2. معاملات را برای نرخ های پایین تر بهینه کنید

سیاست های پذیرش کارت خود را مرور کنید. می‌توانید فقط کارت‌هایی با نرخ مبادله پایین‌تر بپذیرید یا مشتریان را تشویق کنید که از روش‌های پرداخت کم‌هزینه‌تر مانند تراکنش‌های کارت نقدی استفاده کنند. همچنین می‌توانید از خدمات تأیید آدرس (AVS) برای ایمن‌تر کردن تراکنش‌های بدون ارائه کارت استفاده کنید.

برای تشویق مشتریان خود به استفاده از روش های ترجیحی، ممکن است بتوانید برای خرید نقدی تخفیف هایی ارائه دهید – یا از هزینه های اضافی برای خرید اعتباری استفاده کنید. (آگاه باشید ممکن است قوانین محلی در منطقه شما برای جلوگیری از آن وجود داشته باشد.)

کارتخوان

3. به طور منظم اظهارات پردازش را بررسی و مقایسه کنید

قراردادهای پردازش پرداخت خود را به صورت دوره ای بررسی کنید تا مطمئن شوید که نرخ های رقابتی دریافت می کنید و هیچ کارمزد پنهانی وجود ندارد.

4. تغییر به یک پردازنده با هزینه کمتر

کاهش هزینه کارتخوان بررسی دوره ای راه حل های مختلف پردازش پرداخت، مانند دروازه های پرداخت یا سیستم های یکپارچه، که ممکن است نرخ های رقابتی تر و کارایی بهتری ارائه دهند، مهم است. چشم انداز پردازش پرداخت معمولاً تغییر می کند، بنابراین ممکن است دیگر بهترین معامله موجود را دریافت نکنید.

5. دسته بندی معاملات

تراکنش‌های دسته‌ای، هزینه‌های پرداخت کارت اعتباری را با ادغام چندین تراکنش کارت در یک دسته یا تسویه یکپارچه کاهش می‌دهد. به جای پردازش جداگانه هر تراکنش، کسب‌وکارها گروهی از تراکنش‌ها را در یک دوره مشخص (اغلب یک روز) جمع‌آوری می‌کنند و آنها را با هم برای پردازش ارسال می‌کنند. این فرآیند کارآمدتر و مقرون به صرفه‌تر است، زیرا تعداد دفعاتی که کسب‌وکار در هر تراکنش متحمل می‌شود، مانند کارمزد مبادله و کارمزد پردازش را کاهش می‌دهد.

6. از تجهیزات و نرم افزارهای به روز استفاده کنید

کاهش هزینه کارتخوان استفاده از تجهیزات و نرم افزارهای به روز شده، هزینه های پرداخت کارت اعتباری را با افزایش کارایی و امنیت پردازش پرداخت کاهش می دهد، در نتیجه کمتر با هزینه های استرداد وجه و سایر هزینه های مرتبط با کلاهبرداری مواجه می شوید.

سرمایه گذاری ما در تحقیق و توسعه و تولید بهترین کارت خوان سیار باکیفیت به ما کمک می کند تا کارتخوان سیار ریجستر شده نوآورانه و قابل اعتماد ارائه کنیم .

کاهش فوری هزینه های معامله برای بازرگان

این کاهش هزینه کارتخوان فوری ناشی از کارمزدهای پردازش کارت اعتباری می تواند به طور قابل توجهی بر درآمد شرکت تأثیر بگذارد و به آنها اجازه می دهد منابع را به طور مؤثرتری تخصیص دهند، روی رشد سرمایه گذاری کنند یا قیمت رقابتی را به مشتریان خود ارائه دهند.

بیشتر بخوانید :پیدا کردن کارتخوان مناسب

 

تضمین انطباق با مقررات هزینه اضافی

مدل کارتخوان tp50 هنگام رعایت مقررات هزینه اضافی آرامش خاطر را ارائه می دهد. پیمایش در چشم انداز پیچیده حقوقی پیرامون پرداخت هزینه اضافی می تواند یک کار دلهره آور برای مشاغل باشد. کارتخوان tp50 نه تنها زیرساخت فنی را برای اجرای هزینه اضافی فراهم می کند، بلکه تضمین می کند که مشاغل با قوانین محلی و منطقه ای و همچنین مقررات شبکه کارت مطابقت دارند.

خرید کارتخوان سیار تا زیر 2 میلیون تومان برای رونق کسب و کارتان فقط کلیک کنید

انعطاف پذیری و سازگاری: کار به صورت آنلاین، در دفاتر، و در فروشگاه

یکی از مزایای کلیدی مدل کارتخوان tp50 انعطاف پذیری و سازگاری آن با تنظیمات مختلف تجاری است. چه شما عمدتاً به صورت آنلاین، در محیط های اداری یا در فروشگاه های فیزیکی کار می کنید، کارتخوان tp50 می تواند به طور یکپارچه با سیستم های پرداخت شما یکپارچه شود. این سازگاری بدون در نظر گرفتن کانال فروش، تجربه ای سازگار و کاربرپسند را برای تجار و مشتریان تضمین می کند.

برای خرید کارتخوان سیار ارزان ترین قیمت که مناسب کسب و کارتان باشه با مهندسان متخصص پارسه پوز تماس بگیرید.

  • 02166552732

  • 02166557415

  • 09358456862

مقایسه کاهش مستقیم در مقابل هزینه اضافی

بنابراین تفاوت بین کاهش مستقیم (کارمزد پردازش کارت جذب بازرگان) و شارژ اضافی چیست؟ سه حوزه اصلی وجود دارد که باید هنگام تغییر از یک فرم به فرم دیگر مقایسه کنید.

پیامدهای مالی برای کسب و کار

کاهش مستقیم بر حاشیه سود تأثیر می گذارد و احتمالاً نیاز به تعدیل قیمت دارد و می تواند بر گزارش مالیاتی تأثیر بگذارد. این برای کسب و کار گران تر از هزینه اضافی است، حداقل در ابتدا.

اشتراک گذاری در:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید